עם הפנים לנוסע
מובילים בשירות
אגף התחבורה הציבורית באגד שואף להפוך את הנסיעה בתח"צ לאופציה המועדפת בקרב כלל אוכלוסיית ישראל, לרבות בעלי הרכבים. כדי להשיג מטרה שאפתנית זו יש לוודא כי השירות הניתן לנוסע, מרגע בחירת המסלול והמועד לנסיעה, ועד להגעה ליעד, עומד בסטנדרטים בינלאומיים.
כדי לעשות כן, אגף התח"צ מקצה משאבים ניכרים, ביניהם:
- הפעלת מערך שירות לקוחות זמין בשעות הפעילות.
- מוקדני שירות ודיילים בתחנות המרכזיות.
- הפעלת מערך נוסעים סמויים למעקב אחר הנחיות השירות באוטובוסים.
- מערך מישוב נוסעים.
- ועוד..
אלה, יחד עם העמידה ביעדי משרד התחבורה בכל הנוגע לביצוע נסיעות, הביאו לירידה של 40% בתלונות הציבור, נכון לשנת 2018.
עובדות ומספרים
-
23 אלף נסיעות ביום
-
265 מיליון נוסעים בשנה
-
900 קווים
-
2000 אוטובוסים עירוניים
-
1000 אוטובוסים בין עירוניים
-
400 אוטובוסים מפרקיים
-
60 אוטובוסים חשמליים
-
40 מיניבוסים
-
4500 נהגים מקצועיים
-
5300 עובדים