רכישת כרטיסים לקו 421 לים המלח

ניתן להזמין מקומות מראש לקו 421 היוצא מתל אביב סבידור בתל אביב למצדה דרך מלונות ים המלח.


את הזמנת הכרטיס ניתן לעשות באתר אגד, באפלקיציה או במרכז שרות הלקוחות 2800* הארצי, לקבל כרטיס נסיעה דיגיטלי למייל ולטלפון להציג אותו לנהג בעת עליה לאוטובוס.
  • יש להגיע לנסיעה 15 דקות לפני שעת היציאה.
  • שימו לב, לא ניתן להזמין מושבים ריקים מטעמי נוחות.

הנחות ברכישה מראש דרך האתר או האפליקציה

שימו לב, הנחות לילדים, נוער, סטודנטים, זכאים ונכים יוענקו רק בהצגת כרטיס רב-קו בפרופיל מתאים. נוסע שרכש כרטיס בהנחה ויגיע לנסיעה ללא כרטיס רב-קו בפרופיל מתאים, ישלם מחיר מלא עבור הנסיעה.

 סוג נוסע
גובה ההנחה וסוג הכרטיס
 תנאים לקבלת ההנחה
 נוסע.ת רגיל.ה  לא זכאים להנחות
 אין צורך בהצגת תעודה או כרטיס רב-קו
 נוסע.ת מגיל 75 ומעלה
 נוסעים חינם
 הצגת כרטיס רב-קו בפרופיל "זהב"
 אזרח.ית ותיק.ה  זכאי.ת להנחה של 50%
תעודת זהות או כרטיס רב-קו בפרופיל "ותיק"
 נכים.ות וזכאי.ות הביטוח הלאומי  זכאי.ת להנחה של 50%
 כרטיס רב-קו בפרופיל "זכאי" או "נכה"
 סטודנט.ית מורחב
 סטודנט.ית שרכשו כרטיס חופשי תקופתי לסטודנט
 זכאי.ת להנחה של 50%
 כרטיס רב-קו בפרופיל "סטודנט מורחב"
 סטודנט.ית רגיל
סטודנט.ית שלא רכשו כרטיס חופשי תקופתי לסטודנט
 זכאי.ת להנחה של 33%
 כרטיס רב-קו בפרופיל "סטודנט רגיל"
 ילדים.ות ונערים.ות מגיל 5 ועד גיל 18
 או מעל גיל 18 אך עדיין לומדים.ות בכיתה י"ב
 זכאי.ת להנחה של 50%
 כרטיס רב-קו בפרופיל "נוער"
 עיוור.ת נוסעים חינם
 כרטיס רב-קו בפרופיל "עיוור" או תעודת עיוור
 מלווה לעיוור.ת
 זכאי.ת להנחה של 50%
 לא נדרש אמצעי זיהוי מלבד נוכחות העיוור
הנחות ברכישת מראש באתר או באפליקציה


הנפקת כרטיס במכשיר להנפקת כרטיס נסיעה תופסק מ-19.12.23

במקום זאת - מזמינים כרטיס נסיעה באמצעות האתר, באפליקציה או בטלפון 2800*, מקבלים כרטיס נסיעה דיגיטלי למייל ולטלפון ומציגים אותו לנהג בעת עליה לאוטובוס.



הורידו את אפליקצית אגד ותהנו מרכישת כרטיס מהירה ונוחה ותשלום בערך צבור.

 מעבר לדף ההורדה באייטיונס מעבר לדף ההורדה בגוגל פליי

עדכון או ביטול הזמנה

ניתן לעדכן או לבטל הזמנה שבוצעה במערכת הזמנת הכרטיסים לאילת (עד שעתיים ממועד הנסיעה) בבחירת "עדכון הזמנה" או "ביטול הזמנה" בסרגל התפריטים העליון במערכת הזמנת הכרטיסים. נוסע שלא יגיע לנסיעה במועד, ולא ביטל את הנסיעה במועד, יהיה זכאי להחזר כספי.

הזמנה טלפוניית

להזמין כרטיסי נסיעה לאילת בכל עת באמצעות המענה הקולי* או בעזרת נציג שירות בטלפון:
ימי פעילות שעות פעילות
 ראשון עד חמישי
מ-04:00 עד 02:00
 שישי וערבי חג מ-04:00 עד 15:30
 מוצאי שבת ומוצאי חג
כחצי שעה לאחר צאת השבת עד 02:00
מרכז שירות הלקוחות 2800*, 03-6948888, 972-3-6948888, מסרון סמס 052-8944887

*המענה הקולי פעיל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.

העברת בקשה לביטול חיוב בכרטיס אשראי

אם לא מגיעים לנסיעה שהוזמנה ניתן להעביר בקשה לזיכוי כרטיס האשראי באמצעות הטופס המיועד לכך והכרטיס יזוכה במלא החיוב.