מרכז שרות הלקוחות 2800*
ימי פעילות
|
שעות פעילות
|
ראשון עד חמישי
|
מ-04:00 עד 02:00
|
שישי וערבי חג |
מ-04:00 עד 15:30
|
מוצאי שבת ומוצאי חג
|
כחצי שעה לאחר צאת השבת עד 02:00
|
מרכז שירות הלקוחות 2800*, 03-6948888, 972-3-6948888, מסרון סמס 052-8944887
פניות הציבור
ניתן להעביר תלונות ופניות
באמצעות האתר,
בדף שירות הלקוחות שלנו בפייסבוק, בטלפון, בפקס ובדואר הרשומים מטה.
טלפון |
פקס
|
כתובת למשלוח מכתבים
|
שעות המענה טלפוני
|
2800* |
03-9142237 - חובה לציין פרטי התקשרות לשם קבלת מענה לפנייה (לא חוזרים בפקס).
|
בית אגד, שדרות מנחם בגין 5, "פארק טק" בית דגן, תד. 150, מיקוד 5020000 עבור מחלקת פניות הציבור (אין קבלת קהל בבית אגד)
|
ימים א'-ה' בשעות 8:00-13:00
|
המחלקה לפניות הציבור 2800*
ביטוח אגד
ביטוח אגד 2800*
סוג הפנייה
|
פרוט דרכי הפנייה
|
פתיחת פנייה חדשה
|
בטלפון 2800* | באמצעות הטופס באתר
|
פנייה לעניין נזקי רכוש דף הנחיות נזק רכוש- לחצו
|
דוא"ל: tviot-g@egged.co.il בציון מספר רישוי אוטובוס ותאריך אירוע ולפעול בהתאם לנדרש בדף ההנחיות
|
פנייה לעניין תיקון רכב במסגרת הסדר מוסכים דף הנחיות כללי נזקי רכוש - פניות צדי ג' - לחצו
|
דוא"ל: esder-g@egged.co.il בציון מספר רישוי אוטובוס ותאריך אירוע ולפעול בהתאם לנדרש בדף ההנחיות
|
מחלקות האבדות
אבדתם דבר מה באוטובוס? חדש! מעכשיו אין צורך בשיחת טלפון: נכנסים לטופס אבדות, ממלאים עד הפרט האחרון ופניתכם כבר בטיפול.
ניתן גם טלפונית: התקשרו ודווחו לנציגי האבדות ב-2800* (שלוחה 1 ולאחר מכן 6) בימים א'-ה' 8:00-17:00 וביום ו' 8:00-14:00
במידה והאבדה תמצא אנו נחזור אלייך עד 3 ימי עבודה מיום קליטת הפנייה.
אזור |
שעות פעילות המחלקה
|
דיווח טלפוני
|
מיקום |
המרכז והדרום
|
ימים א',ב',ד',ה' בשעות 08:30-13:00
|
2800* קליק לשעות הפעילות |
תל אביב ת"מ, קומה 7 אגד
|
חיפה והצפון
|
ימים א' - ד' בשעות 8:30-13:00
|
2800* קליק לשעות הפעילות |
חיפה, מרכזית חוף הכרמל
|
ירושלים והסביבה
|
ימים א'- ה' בשעות 8:30-13:00
|
2800* קליק לשעות הפעילות |
ירושלים ת"מ, קומה 3 (קומת המשרדים)
|
מחלקות האבדות
במידה ונשכח חפץ באוטובוס אנו ממליצים להגיע בהקדם לתחנת הקצה של הקו ולבדוק אם נמצאה האבידה.
בית אגד
כתובתנו: שדרות מנחם בגין 5, "פארק טק" בית דגן, תד. 150, מיקוד 5020000 | משרדי אגד סגורים בימי שישי ובערבי חג.