עבודות התשתית לבניית הרכבת הקלה משפיעות על מערך התחבורה הציבורית בירושלים וגורמת לחוסר שביעות רצון הן מצד הנוסעים והן מצד הנהגים. באגד ירושלים החליטו כי הדרך הטובה ביותר להגביר את שביעות הרצון ולשפר את השירות היא באמצעות פתיחת ערוץ הידברות ישיר עם התושבים על מנת לשמוע את הקשיים בשימוש בתחבורה ציבורית ובמקביל, לשתף את התושבים באילוצים עמם מתמודדים באגד.
במסגרת המפגשים מקבלים התושבים נתונים על פניות ציבור ומערך התנועה של אגד וצופים בהצגה "הנהג שלי", המאפשרת הצצה נדירה ליום בחיי הנהג. במקביל, נערך דין בהשתתפות מנהל אגד ירושלים, יוסי צ'צ'קס, ובו מעלים התושבים בקשות ושאלות בנושאי תחבורה ציבורית. בשבועות הקרובים צפויים להתקיים מפגשים נוספים בשכונות גילה, ארמון הנציב, רמות ופסגת זאב.
לדברי מנהל אגד ירושלים, יוסי צ'צ'קס, "המפגש הישיר מאפשר לנו לנהל רב שיח ממוקד וענייני, מתוך הבנת האינטרס המשותף. אנו מייחסים חשיבות רבה למפגשים אלו ומשתדלים במידת האפשר לענות על מכלול שאלות שהועלו, החל ממיקומי תחנות ועד בקשות לשינויי מסלולי קווים".