קווים 32 ו 31 מהשכונות באילת ואל השכונות באילת מבוצעים באוטובוסים
עירוניים נגישים. קווים 30 ו 50 מהחוף הדרומי והמלונות מבוצעים באוטובוסים
בינעירוניים שאינם נגישים לאנשים עם מוגבלות בתנועה אך ניתן להזמין מראש
שירות נגיש בקווים אלו.
להזמנת שירות נגיש אל או משדה התעופה רמון, על הלקוח להתקשר לטלפון 03-9143737 או להעביר פנייה בדוא"ל אל
Ramon.transport@egged.co.il בימים ראשון עד חמישי: 07:30-22:30, ימי שישי/ ערבי חג: 07:30 -15:00, מוצאי שבת/ חג: 19:30-22:30.
בפנייה יש לציין את שעת ההזמנה מתוך הלו"ז הקיים של קוו שירות 30 או קוו
שירות 50 אשר נוסעים בציר שדה התעופה – אילת, לוחות הזמנים ותחנות הקווים
מפורטים
מערכת המידע באתר ו
במרכז שירות הלקוחות 2800*
בעת ביצוע ההזמנה יש למסור את הפרטים הבאים:
- מספר הקו המבוקש - 30 או 50.
- תחנת עלייה - התחנה יכולה להיות מהתחנה המרכזית או מכל תחנת איסוף הנמצאת במסלולי הקווים 30 או 50.
- שעת עלייה לאוטובוס - השעה צריכה להיות זהה לשעה שבה עתיד להיות אוטובוס שאינו נגיש.
- פרטים אישיים - שם, מספר טלפון, כתובת דוא"ל.
- מספר טיסה - למקרה ויש עיכוב בטיסה
שימו לב,
במידה והזמנת שירות מונגש לא תואמה מראש, ניתן להזמין אוטובוס נגיש,
בתנאים הנקובים לעיל, אשר יאסוף את המזמין בתוך כחצי שעה ממועד ההזמנה.