שימו לב! הנחות לילדים, נוער, סטודנטים, זכאים ונכים יוענקו רק בהצגת כרטיס רב-קו בפרופיל מתאים.
נוסע שרכש כרטיס בהנחה ויגיע לנסיעה ללא כרטיס רב-קו בפרופיל מתאים, ישלם מחיר מלא עבור הנסיעה.
סוג נוסע
|
גובה ההנחה וסוג הכרטיס
|
תנאים לקבלת ההנחה
|
נוסע.ת רגיל.ה |
לא זכאים להנחות
|
אין צורך בהצגת תעודה או כרטיס רב-קו
|
נוסע.ת מגיל 75 ומעלה
|
נוסעים חינם
|
הצגת כרטיס רב-קו בפרופיל "זהב" |
אזרח.ית ותיק.ה |
זכאי.ת להנחה של 50%
|
תעודת זהות או כרטיס רב-קו בפרופיל "ותיק"
|
נכים.ות וזכאי.ות הביטוח הלאומי |
זכאי.ת להנחה של 50%
|
כרטיס רב-קו בפרופיל "זכאי" או "נכה"
|
סטודנט.ית מורחב סטודנט.ית שרכשו כרטיס חופשי תקופתי לסטודנט
|
זכאי.ת להנחה של 50%
|
כרטיס רב-קו בפרופיל "סטודנט מורחב" |
סטודנט.ית רגיל סטודנט.ית שלא רכשו כרטיס חופשי תקופתי לסטודנט
|
זכאי.ת להנחה של 33%
|
כרטיס רב-קו בפרופיל "סטודנט רגיל" |
ילדים.ות ונערים.ות מגיל 5 ועד גיל 18 או מעל גיל 18 אך עדיין לומדים.ות בכיתה י"ב
|
זכאי.ת להנחה של 50%
|
כרטיס רב-קו בפרופיל "נוער"
|
עיוור.ת |
נוסעים חינם
|
כרטיס רב-קו בפרופיל "עיוור" או תעודת עיוור
|
מלווה לעיוור.ת
|
זכאי.ת להנחה של 50%
|
לא נדרש אמצעי זיהוי מלבד נוכחות העיוור
|
הנחות ברכישת מראש באתר או באפליקציה
- בקופות הכרטיסים שלנו ניתן להזמין מקומות מראש ולשלם במזומן/ אשראי
- לא ניתן להזמין מושבים ריקים מטעמי נוחות
- יש להגיע לנסיעה לפחות 15 דקות לפני שעת היציאה
- ילדים מתחת לגיל 5 נוסעים חינם אך נשמר עבורם מקום ישיבה
הנפקת כרטיס במכשיר להנפקת כרטיס נסיעה תופסק מ-19.12.23
במקום זאת - מזמינים כרטיס נסיעה באמצעות האתר, באפליקציה או בטלפון 2800*, מקבלים כרטיס נסיעה דיגיטלי למייל ולטלפון ומציגים אותו לנהג בעת עליה לאוטובוס.עדכון או ביטול הזמנה
ניתן
לעדכן או לבטל הזמנה עד רבע שעה ממועד הנסיעה, בבחירת "עדכון הזמנה" או "ביטול הזמנה" בסרגל התפריטים העליון במערכת הזמנת הכרטיסים.
>>
לביטול הזמנה לחצו כאן <<
הזמנה טלפונית
ניתן להזמין כרטיסי נסיעה לאילת בכל עת באמצעות המענה הקולי* או בעזרת נציג שירות בטלפון:
ימי פעילות
|
שעות פעילות
|
ראשון עד חמישי
|
מ-04:00 עד 02:00
|
שישי וערבי חג |
מ-04:00 עד 15:30
|
מוצאי שבת ומוצאי חג
|
כחצי שעה לאחר צאת השבת עד 02:00
|
מרכז שירות הלקוחות 2800*, 03-6948888, 972-3-6948888, מסרון סמס 052-8944887
*המענה הקולי פעיל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.
>>
להזמנת כרטיס דרך האתר לחצו כאן <<
העברת בקשה לביטול חיוב בכרטיס אשראי
אם לא מגיעים לנסיעה שהוזמנה ניתן להעביר בקשה לזיכוי כרטיס האשראי באמצעות הטופס המיועד לכך והכרטיס יזוכה במלא החיוב.
>>
לשליחת בקשה לזיכוי לחצו כאן <<