מכתב
הנחיות כללי – הגשת דרישה לפיצוי
בהמשך לפנייתך באשר לפגיעת רכבך ע"י אוטובוס אגד ובכפוף לבדיקת אחריות והיקף הנזקים הנתבעים ע"י מחלקת התביעות והביטוח, להלן האפשרויות שבהן ניתן לטפל בפנייתך:
תיקון רכבך במסגרת מוסכי הסדר ע"ח אגד ללא צורך להפעלת פוליסת הביטוח של רכבך וייקור פרמיית הביטוח -
יש לפנות לכתובת מייל esder-g@egged.co.il בצירוף המסמכים הבאים:
* מס' פנייתך למוקד אגד ו/או מספר תביעה.
* דגם ומספר רישוי רכבך, מספר רישוי אוטובוס אגד ותאריך אירוע.
* תמונות ברורות אודות הנזק לרכבך.
* עיר מגורים.
* פרטי איש קשר לתיאום תיקון הרכב ומספר טלפון נייד.
לאחר קבלת הפנייה ובכפוף לקבלת אחריות אגד לאירוע, נציג מטעמנו ייצור עימך קשר תוך 3 ימי עסקים.
הגשת דרישת נזיקין:
במידה ובחרת לתקן את רכבך במסגרת עצמאית, יש לפנות לכתובת מייל tviot-g@egged.co.il בצירוף המסמכים הבאים:
1. טופס הודעה + תרשים +מיקום +שעת אירוע מדוייקת
|
2. דו"ח שמאי
|
3. תמונות נזק בבודדת
|
4. חשבונית שכ"ט שמאי
|
5. חשבונית תיקון
|
6. חשבונית רכישת חלפים
|
7. עבר ביטוחי ל-3 שנים ו/או ממועד רכישת הרכב
|
8. דו"חות שמאות לנזקים קודמים
|
9. אישור ניהול חשבון ו/או המחאה מבוטלת
|
10. רישיון רכב
|
11. אישור אי הגשה
|
12. אישור הפסדים
|
13. תמונות ו/או סרטון ממקום האירוע
|
14. הנחיות משעבד רכב באם רכבך משועבד
|
15. חשבונית מכירת שרידים (במקרה אובדן)
|
16. טופס 587 (במקרה אובדן כללי)
|
ככל שלא יומצאו המסמכים הנדרשים, לא נוכל לטפל בפנייתך במהירות ויעילות.
בכבוד רב,
חטיבת הביטוח