מכתב הנחיות כללי – הגשת דרישה לפיצוי נזקי רכוש

מכתב הנחיות כללי – הגשת דרישה לפיצוי


בהמשך לפנייתך באשר לפגיעת רכבך ע"י אוטובוס אגד ובכפוף לבדיקת אחריות והיקף הנזקים הנתבעים ע"י מחלקת התביעות והביטוח, להלן האפשרויות שבהן ניתן לטפל בפנייתך:

 

תיקון רכבך במסגרת מוסכי הסדר ע"ח אגד ללא צורך להפעלת פוליסת הביטוח של רכבך וייקור פרמיית הביטוח -

 

יש לפנות לכתובת מייל  esder-g@egged.co.il  בצירוף המסמכים הבאים:
* מס' פנייתך למוקד אגד ו/או מספר תביעה.

* דגם ומספר רישוי רכבך, מספר רישוי אוטובוס אגד ותאריך אירוע.

* תמונות ברורות אודות הנזק לרכבך.

* עיר מגורים.

* פרטי איש קשר לתיאום תיקון הרכב ומספר טלפון נייד.

 

לאחר קבלת הפנייה ובכפוף לקבלת אחריות אגד לאירוע, נציג מטעמנו ייצור עימך קשר תוך 3 ימי עסקים.

 

הגשת דרישת נזיקין:

 

במידה ובחרת לתקן את רכבך במסגרת עצמאית, יש לפנות לכתובת מייל tviot-g@egged.co.il בצירוף המסמכים הבאים:

 

1.       טופס הודעה + תרשים +מיקום +שעת אירוע מדוייקת

2.       דו"ח שמאי

3.       תמונות נזק בבודדת

4.       חשבונית שכ"ט שמאי

5.       חשבונית תיקון

6.       חשבונית רכישת חלפים

7.       עבר ביטוחי ל-3 שנים ו/או ממועד רכישת הרכב

8.       דו"חות שמאות לנזקים קודמים

9.       אישור ניהול חשבון ו/או המחאה מבוטלת

10.     רישיון רכב

11.     אישור אי הגשה

12.     אישור הפסדים

13.     תמונות ו/או סרטון ממקום האירוע

14.     הנחיות משעבד רכב באם רכבך משועבד

15.     חשבונית מכירת שרידים (במקרה אובדן)

16.     טופס 587 (במקרה אובדן כללי)

 

ככל שלא יומצאו המסמכים הנדרשים, לא נוכל לטפל בפנייתך במהירות ויעילות.

בכבוד רב,

חטיבת הביטוח