את האוטובוס הדו קומתי ביקש משרד התחבורה להביא לניסוי בישראל כדי לבחון את מידת התאמתו לשרת בקווי התחבורה בארץ. הוא בנוי על שילדה של מאן נמוך ריצפה, והמרכב שלו נבנה בספרד, במפעל של חברת UNVI שמתמחה בבניית אוטובוסים דו קומתיים.
מימין: האוטובוס באונייה, מבט פנים, מפת העלייה לכסאות גלגלים
האוטובוס מצויד במנוע בעל הספק של 430 כוחות סוס. אורכו 13 מטר ומשקלו הכולל 26 טונות. תפוסת הנוסעים שלו היא של 73 נוסעים ומקום אחד לעיגון כיסא גלגלים. מהירותו המירבית היא 100 קמ"ש, תיבת ההילוכים שלו אוטומטית מסוג ZF אקולייף 6AP 2300.
האוטובוס נגיש לנכים בזכות רמפה בדלת האחורית, המאפשרת כניסה עם כיסא גלגלים. בתוך האוטובוס יש שני גרמי מדרגות לעליה לקומה השנייה.
האוטובוס צפוי להיבחן בארץ בקווים פרבריים.