תמיר מורוביץ מנהל מערך השרות של אגד, ד"ר אריאל רם (פסטרנק) מנהל המוקד ואבי אטיאס מנכ"ל בזק און-ליין שמפעילה את המוקד עבור אגד קיבלו את פני האורחים והציגו בפניהם את שיטת הפעילות של המוקד ואת דרך הטיפול בתלונות "בשידור ישיר".
ארגון 15 דקות הוא עמותה ששמה לה למטרה לקדם תחבורה ציבורית זמינה ואיכותית כך שהיא תהווה חלופה ראויה לשימוש ברכב הפרטי. מנכ"לית הארגון שמרית נוטמן וצוותה המקצועי הוזמנו להסתובב בין מוקדני השירות להקשיב לדרך שבה הם מטפלים בתלונות.
מנהלי השרות והמוקד מסרו לאורחי 15 דקות כי חברת אגד עונה ומטפלת בממוצע ב- 15.000 פניות ביום המתקבלות במרכז השרות. הפניות מתפרסות על מגוון תחומים כמו זמני יציאה והגעה של קווי השרות, פניות ציבור, אבדות וכבודה, ביטוח ותאונות, גיוס נהגים חדשים ונושאים כלליים נוספים.
מנכ"לית ארגון 15 דקות שמרית נוטמן שיבחה העבודה המקצועית הנעשית באגד בכל הקשור למענה וטיפול בלקוחות, וביקשה לבחון רעיונות שונים להרחבת שיתוף הפעולה עם אגד.