דגם ה''וולוו'' שהובא לניסיון לארץ לקראת סוף שנת 1992 נבנה במפעל יונקיר שבבלגיה כשהוא מצוייד במנוע 6 צילנדרים עם הספק של 340 כ''ס מורכב בחלקו האחורי של הרכב בשונה ממרכבי ה''וולוו'' הרגילים שנבנו בשנות ה-80 וה-90 בהם הותקן המנוע במרכז השלדה או בחלקה הקדמי.
האוטובוס צוייד בתיבת ZF בעלת 5 הילוכים, עם הגה כוח, מיתלי כריות, בולמי זעזועים ומכללים עזר נוספים. בתוך האוטובוס התקנו רדיו מערכת הגברה ווידאו ושני מסכי טלוויזיה שהותאמו לעבודה בתיירות. על מנת להתאימו לעבודה בקווי השרות באגד הותקנו בו שלטי קו אלקטרונים וכיסא נהג תוצרת אגד.
בהגיעו לארץ הופעל האוטובוס בסניף חולון שם ביצע נסיעות בקווים בין עירוניים ובנסיעות מיוחדות. לאור לקחי הפעלתו הובאו לארץ במהלך שנת 1995 8 אוטובוסים נוספים שהורכבו גם הם במפעל יונקיר שבבלגיה והם נמסרו ישירות לאגד תיור.
דגם נוסף של וולוו B10B שהורכב גם הוא במפעל יונקיר הובא לניסיון לביצוע נסיעות מיוחדות והופעל באגד תיור, זהו אוטובוס דגם לויין על שם חבר האגודה ברוך לוין ז''ל שהיה אחד המומחים בנושאי פיתוח ואחזקה של אוטובוסים בארץ ועם פרישתו לגימלא עבד בחברת ''וולוו'' בישראל והיה בין אלה שעסקו בפיתוחו של דגם תיירותי זה. עם מותו החליטו הנהלות ''וולוו'' ו''יונקיר'' להנציח את זכרו על ידי קריאת דגם זה על שמו.
במסגרת הפעלת האוטובוסים הניסיוניים ולאור המסקנות שהוסקו במהלך עבודתם באגודה ולאחר שחברת ''וולוו'' ביצעה שינויים בהתאם לדרישות אגד נרכשו 32 שלדות ''וולוו'' B10B שהורכבו במפעל ''מרכבים'' לעבודה בקווים הבין עירוניים. ראשוני דגמי ה''וולוו'' שנבנו בארץ החלו להיכנס לעבודה בסניפי אגד בשנת 1995 ודגמים מסוג B10B ניתן עדין לראות אותם נעים בקווי השרות של אגד.