"התחלתי את עבודתי כנהג בסניף גונן לאחר מכן שימשתי בתפקיד סדרן, פקח, רכז תנועה, שימשתי מנהל מסעדה בגונן וחזרתי למשק בתפקיד סדנאי. עברתי למחלקת המיזוג והמרכב בכור שבעטרות ולבסוף הוטל עלי להקים את מחלקת הגרירה של אגד בירושלים, עקב היותי גרריסט בצבא.
קבלתי תחת אחריותי רכב גרר שמסוגל להרים 25 טון, שני דחפנים ו-4 סדנאות ניידות. המחלקה הייתה צמודה לריכוז בתלפיות ומנתה 12 חברים. על מנת להקנות לצוות ניסיון ומיומנות הייתי מעביר להם השתלמויות בגרירה אחת למספר חודשים, באמצעות אוטובוס ישן שיצא משימוש, הייתי מדרדר אותו בשטח טרשי ואז נסענו לחלצו וללמוד את כל הבעיות והקשיים שהם מנת חלקם של חילוצים אלה. כך למדו החברים להתגבר על תנאי השטח ולתפעל את הכלים בצורה מיומנת.
המחלקה פעלה 24 שעות ביממה. אזור הפעילות שלנו היה מרחב ירושלים שטחי יהודה ושומרון, אזור בית שמש וחלקים משפלת החוף. היו אלה ימים של פיגועים שנעשו באמצעות בקבוקי תבערה ואנחנו יצאנו בליווי הצבא לאזורי הפיגוע כדי להוציא אוטובוסים שרופים בחלקם. זכורה לי הגרירה של האוטובוס שנשרף ביריחו, נסענו לשם עם גלגלים חדשים היות והאוטובוס נשרף בצורה כזאת שלא נשארו לו גלגלים. הקושי היה להתקין לו צמיגים חדשים ובסופו הצלחנו, לאחר מאמץ רב, להביאו למוסך עטרות.
באזור ירושלים הייתה לנו עבודה מרובה עקב תאונות ואירועי פח''ע, יצאנו להרבה חילוצים עם הגרר הכבד או הדחפנים ולעיתים אף בצענו גרירות גם עם הסדנא הניידת. היו מקרים שגם הותקפנו ובאחד המקרים, בשנת 1993, נפגעה סדנא ניידת שלנו מבקבוק תבערה ושני המכונאים שהיו בה נפגעו מכוויות. בתקופה ההיא עדיין לא היו מכוניות גרר ממוגנות אבנים וירי.
בזכות מיומנותה של המחלקה היו מקרים שגם אנשים פרטיים בקשו שרות גרירה והתחלנו לגבות מהם תשלום עבור שירותים אלה, גם המשטרה נעזרה במחלקת הגרר שלנו, במיוחד בעת הצורך לחלץ לכודים מתחת לכלי רכב שנפגעו בתאונות. אני זוכר במיוחד את הגרירות בימי שלג או קרח שהצטבר על הכבישים, האוטובוסים היו יורדים מהכביש בצורה כזאת שהחילוץ היה מורכב מאוד אני תמיד הצטיידתי במצלמה, לכן רוב הגרירות מתועדות בתמונות.
זכור לי מקרה שבו השתמשתי באופנוע שלי לחלץ אוטובוס שקרתה לו תקלה חשמלית במכלליו, היה זה יום שלג והאוטובוס נתקע באזור הכותל נשלח אליו גרר שנתקע בכניסה לכותל וכך נחסם הכביש. לקחתי את האופנוע הפרטי שלי שהיו לו תיקי צד ובהם ציוד חילוץ והגעתי למקום, לא לפני שהמשטרה עצרה אותי ונאלצתי להסביר לשוטרים שאני הולך לחלץ אוטובוס עם אופנוע.. הגעתי למקום, נכנסתי עם מספר כלים מתחת לאוטובוס, תיקנתי את התקלה והוריתי לנהג להניע. הנוסעים שחיכו בחוץ עלו בחזרה והנהג היה כל כך מופתע שחשב שקבלנו באזור ירושלים אופנועים לחילוץ. הוא היה חבר מהצפון הגיע בחזרה לצפון וסיפר שבירושלים מחלקת הגרר מצויידת באופנוע לחילוץ אוטובוסים.
תקופת העבודה במחלקת גרר ירושלים הייתה מיוחדת. עם כמות של 150 גרירות בחודש, הצוות היה מיומן ומגובש, עבדנו בכל מזג אוויר, ובכל מקום אליו הוזעקנו נתנו סיוע גם לצוותים מאזורי גרירות אחרים של אגד".
מחלקת הגרר פעלה בירושלים עד שנת 1995 לאחר פרישתו של דני לגמלא פורקה המחלקה וחבריה פוזרו ביחד עם הסדנאות ורכב הגרר בשלושת מוסכי אגד בירושלים.
מאת וינשטוק צבי