אפליקציית אגד
אפליקציית אגד מאפשרת חיפוש נסיעות בכל רחבי הארץ עם כלל מפעילי התחבורה הציבורית ומותאמת לכלל מכשירי המובייל הקיימים בשוק. האפליקציה מאפשרת:
- לרכוש כרטיסי נסיעה בקווי אילת, הגליל וים המלח.
- לפנות אל החברה בבקשות, תלונות והצעות לשיפורים באמצעות טופסי תלונה/פנייה.
קבלת מידע באמצעות מערכות המידע הפועלות באתר
- מערכת המידע מאפשרת לבצע חיפוש מסלול על פי מוצא ויעד ועל פי מספר הקו ולקבל מידע מפורט על מסלול הנסיעה, לוחות הזמנים של הקווים ועל האוטובוס הבא האמור לעבור בתחנה בזמן אמת.
- המערכת מספקת מידע אודות קווים עירוניים, קווים בינעירוניים ושילובי
קווים כאשר יש צורך לנסוע ביותר מקו אחד מהמוצא ליעד.
קבלת מידע בטלפון 2800* | 03-6948888
נציגי השירות במרכז שרות הלקוחות הארצי ישמחו להשיב על כל שאלה בנושא קווים ולוחות זמנים. במרכז שירות הלקוחות 2800* פועל מענה קולי ממוחשב המספק מידע על קווי אגד הבינעירוניים 24/7. להלן שעות הפעילות של נציגי השירות במרכז שירות הלקוחות:
ימי פעילות
|
שעות פעילות
|
ראשון עד חמישי
|
מ-04:00 עד 02:00
|
שישי וערבי חג |
מ-04:00 עד 15:30
|
מוצאי שבת ומוצאי חג
|
כחצי שעה לאחר צאת השבת עד 02:00
|
מרכז שירות הלקוחות 2800*, 03-6948888, 972-3-6948888, מסרון סמס 052-8944887