פרדי הרשקוביץ, בוחן התאונות הראשי של אגד שהציג את הסימולטור בפני המזכירות אמר כי הפעלתו תחסוך בשעות הנהיגה בפועל באוטובוסים והמשמעות תהיה חסכון בדלק.
בנוסף התרגול על הסימולטור מאפשר להטמיע בנהגים נורמות שונות של התנהגות תוך כדי הדרכת נהיגה מונעת, הפעולות שעל הנהג לבצע כדי למנוע התפשטות אש בתא המנוע וכן תרגול הנהגים בהחלצות ממצבי חרום- דבר שאינו אפשרי בנהיגת אוטובוס אמיתי.
בתום תקופת הפיילוט יוגשו המסקנות וההמלצות מהפעלת הסימולטור לפורום הניהול הבכיר כדי להחליט אם יש כדאיות בהרחבת הדרכת הנהיגה באמצעות הסימולטור.
קישור לאתר החברה